Zwrot i wymiana
Wymiana i zwrot towaru
Masz prawo do zwrotu lub wymiany towaru w ciągu 14 dni kalendarzowych od momentu jego otrzymania. Aby to zrobić, prosimy o przestrzeganie poniższej procedury:
-
Powiadom nas o zamiarze dokonania wymiany lub zwrotu:
Napisz e-mail na adres [support@domowizja.pl], podając w temacie wiadomości nazwę zakupionego towaru oraz Twój numer telefonu,
lub zadzwoń pod numer: +48 573 569 638.
-
Wypełnij formularz zwrotu/wymiany (formularz dostępny do pobrania pod linkiem).
-
Dołącz wypełniony formularz do paczki razem z towarem, który chcesz zwrócić lub wymienić.
⚠️ Prosimy o odpowiednie zapakowanie towaru, aby zapewnić jego bezpieczeństwo podczas transportu.
-
Wyślij paczkę na adres:
Expansion Fulfillment, ul. Sokołowska 10, brama 17, 05-090 Puchały, Polska.
⚠️ Koszt wysyłki pokrywa kupujący.
-
Po otrzymaniu paczki nasi specjaliści przeprowadzą kontrolę stanu towaru w celu weryfikacji jakości, co może potrwać do 2-5 dni roboczych.
-
Po zakończeniu kontroli skontaktuje się z Tobą nasz menedżer w celu uzgodnienia szczegółów zwrotu pieniędzy lub wymiany towaru.
-
Zwrot pieniędzy następuje w ciągu 14 dni roboczych od pozytywnej weryfikacji towaru.
⚠️ Towary przyjmowane do zwrotu/wymiany muszą być w stanie nowym, nieużywanym oraz w oryginalnym opakowaniu.
⚠️ W przypadku zwrotu/wymiany z powodu wady produkcyjnej, błędnej kompletacji lub pomyłki w sortowaniu — zwracamy koszty wysyłki oraz samego towaru.